Napisal/-a s56al » 11 Okt 2005, 11:12
Pozdravljen Rok,
Ker ne poznam niti T2 niti tvojega usmernika, bi bil vsak poskus diagnosticiranja takole na daljavo zgolj ugibanje. Zato ti predlagam preprost preskus. Če si prepričan, da je 12V napetost za tvoj vokitoki OK, ga priključi namesto na usmernik z enakimi priključnimi žicami na avtomobilski akumulator (ugasnjen motor) prek vtičnice za vžigalnik. Za vsak primer uporabi hitro varovalko 2A/F ali 1,5A/F.
Če se bo dogajalo enako, potem si najverjetneje pripeljal napajanje na vokitoki prek priključka za polnjenje baterije z vgrajenim tokovnim omejilcem (regulatorjem polnjenja) ali pa je vokitoki v okvari.
Če bo zadeva na akumulatorju delovala, je vzrok bodisi v nihaju napetosti tvojega usmernika zaradi spremembe obremenitve bodisi spremembi napetosti zaradi inducirane VF napetosti / toka v usmerniku ali priključnih žicah. Prvo je najlažje videti z vzorčnim osciloskopom, da pa se ugotoviti z nekaj domišljije in osnovnega elektrotehniškega znanja tudi z navadnim AVO metrom in parimi elektronskimi elementi. Drugo (upliv inducirane VF energije) najlažje izločiš tako, da na vokitoki namesto antene priključiš kvalitetno slepo breme.
LP, Sandi