Pozdravljeni!
Vse je bilo že velikokrat napisano tudi na forumu:
viewtopic.php?f=2&t=18753&p=64544&hilit=splo%C5%A1ni+akt#p64544Tako, kot se od voznika motornega vozila pričakuje, da pozna CPP, tako, se od A-N klasnika pričakuje, da pozna akte, s katerimi se določa kaj lahko dela in kaj ne. Izgovorov nisem vedel, nisem znal, pač ni - ste to poskusili kdaj to narediti npr. pred policaji, ko so vas ustavili zaradi napačnega upoštevanja CPP? - ni delovalo, a ne?
Nobene arogance ni v tem, gre za to, kar pač moreš poznat, če imaš določeno licenco in izgovori "nisem pravnik", pač ne delujejo.
Mogoče v pomoč:
http://lea.hamradio.si/~s55o/dokumenti/ ... nodaja.pdfSpremembe, ki jih prinaša nov splošni akt, ko bo sprejet, pa bodo detaljno predstavljene. Kot vidite v NURF-4 piše le, da imamo na uporabo določen segment, nič pa ne piše o moči, točnih frekvencah in podobno, to bo pisalo v Splošnem aktu.
Če se spremeni uredba o klasifikaciji cest, potem ne začnemo kar avtomatično voziti po tej cesti 100, ampak šele takrat, ko odstranijo oznake 80 in postavijo nove 100.
Torej še enkrat in upam, da bo razumljivo:
Do spremembe splošnega akta se (po moje) ne sme klofati na 60m.
Upam, da je dovolj zgovorno. S sprejemom NURF-4 smo pa že zelo blizu...
Ex.S56WTT,S57WTT; All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing.