Ker je kar nekaj nejasnosti v zvezi z IRC kuponi, naj vam kot poštna uslužbenka pojasnim kako zadeva poteka.
1.) Pošta prodaja mednarodne kupone za odgovor, ki se pošiljajo naslovnikom v tujino, in zamenjuje prejete mednarodne kupone iz tujine za znamke.
2.) Pošta prodane mednarodne kupone žigosa na levem delu kupona.
3.) Mednarodni kupon tuje poštne uprave ima lahko odtisnjeno ceno kupona, ime države in poštni žig. Če je na mednarodnem kuponu odtisnjen poštni žig tuje poštne uprave, poštni delavec pred zamenjavo preveri, ali je odtisk poštnega žiga tuje poštne uprave čitljiv, sicer naziv pošte in države vpiše na zgornji rob hrbtne strani kupona.
4.) Prinesitelj lahko mednarodni kupon za odgovor, ki ga je izdala tuja poštna uprava, zamenja za poštne znamke, ki ustrezajo vrednosti poštnine za prenos pisem v mednarodnem prometu.
5.) Pošta zamenjane mednarodne kupone za odgovor žigosa na desnem delu kupona.
Znamke na poštah že dolgo ne »flikamo« z jeziki
. Lepljenje znamk na pošiljke dodatno zaračunamo, tako da stranke opravijo to prijetno opravilo rajši same s pomočjo temu namenjenih navlaženih blazinic. Kakršna koli nepravilnost v zvezi z neznanjem oz. z nepravilno opravljenim delom delavca ni prav nič povezano z zagovori pri nadrejenih. Če je pride do nepravilnosti pri delu, gre le ta v škodo delavca ( torej nikoli ne gremo v službo brez denarnice..hi). Ker IRC-ji na poštah niso najbolje prodani artikel se zgodi, da jih na pošti ne bodo imeli, vendar jih brez problema naročite in dobite v roku treh dni. Zamenjava IRC-jev se opravi direktno v znamke. Ni potrebno biti poreden Janezek in razkazovati pošte! Hvala S57XX in S52GP za moralno podporo… torej le nismo tako zanič.. Sicer pa kot pravi pregovor…. »Lepa beseda vedno lepo mesto najde!«
73 & 88 Andreja S56B