KRAS - problemi in rešitve

Novosti, obvestila, želje, stanje omrežja, vozlišča, prehodi, APRS digiji in omrežje, ....

Moderatorji: s56g, S57BBA

KRAS - problemi in rešitve

OdgovorNapisal/-a s57uud » 13 Okt 2005, 11:17

S55YSE dela že celo desetletje. Vozljišče sem postavil v rekordno kratkem času z namenom, da pridem v mrežo packet radia. Hotel sem biti v toku dogajanja in v tistih letih je bilo to nemogoče brez PR. Ob startu je KRAS imel rekordno dolgo povezavo na megabitnih hitrostih, o ADSL-ju pa ni bilo niti duha niti sluha.
Svojo željo: biti prisoten na pr sem torej izpolnil, pri tem pa me ni prav nič motilo dejstvo, da so vozljišče koristili vsi amaterji bljižnje in daljne okolice. Še več, vesel sem bil, da je stvar obče koristna. Nuja ostati v stiku z ostalimi radioamaterji, predvsem konstruktorji me je terala v 10 letno vzdrževanje in posodabljanje vozljišča. Pomoči v tem času je bilo bore malo, finačne natanko 0 ! Moram pa se zahvaliti nekaterim amaterjem, ki so pomagali z delom in dobro voljo. To so S53MV, S52D, S56BLU, S55M, S53KP, S57RA, S57UXY. Upam, da nisem koga izpusti, če sem, se mu opravičujem. Zahvaliti se moram tudi tistim, ki so mi nalašč nagajali, saj so s svojim početjem v meni vzbudili še bolj trdno voljo, stvar pripeljati do konca. Teh raje nebi našteval, saj tu prostora ni na pretek.

V preteklih mesecih je prihajalo na vozljišču S55YSE do neljubih problemov. "Neznani" znanci so začeli samovoljno obračati antene za mikrovalovne linke, pojavljajo se piratski znaki, o čemer me njihovi pravi lastniki konstantno obveščajo.
Sam do omrežja pristopam preko črne prsti, tako da vozljišča nimam stalno "pod kontrolo". Zaradi premaknjenih anten je link povezava do prehodov v piranu padla in koprščina si je omislila supervozelj na Slavniku.

Glede na to, da mi zdravstveno stanje ne dovoljuje vožnje in tudi peš vzpona na Sedovnik ne, kaj šele plezanje po stolpu, sem v resničnem precepu kaj naj z vozljiščem naredim, saj mi je problemov, brez kakršnega koli zadovoljstva dovolj.
Stalno lovljenje "podizvajalcev" za plezanje po stolpu in prevoz z terenskim vozilom na hrib ne pride v poštev.
Ostane torej samo dvoje:
1. Da vozelj ugasnem in ga odnesem domov, kjer si na policah hodnika urejam nekakšen muzej radioamaterskih izdelkov.
2. Da najdem nekoga, ki bo to odkupil in se obvezal še naprej vzdrževati.

Glede na dogajanja, pa se žal bolj nagibam k prvi odločitvi. Vendar, če se bo našlo dovolj RADIOAMATERJEV, ki jih PR na krasu zanima bodo torej PR imeli še naprej.

73 de S57UUD, Darko
Uporabniški avatar
s57uud
Moderator
 
Prispevkov: 659
Pridružen: 17 Sep 2001, 01:00
Kraj: Kačiče 15, 6215 Divača

OdgovorNapisal/-a s57ezb » 09 Nov 2005, 23:50

Dare ziv..
Da vozelj ugasnem in ga odnesem domov, kjer si na policah hodnika urejam nekakšen muzej radioamaterskih izdelkov

Je ze na polici?
Lp.
Uporabniški avatar
s57ezb
 
Prispevkov: 284
Pridružen: 25 Okt 2001, 01:00
Kraj: Sežana,JN65WQ

OdgovorNapisal/-a s57uud » 10 Nov 2005, 00:00

Vse je še postavljeno. Po mojem naročilu so vozel ugasnili. Razlog pa je v tem, da me kličejo prizadeti amaterji, ker preko tega vozljišča še vedno v omrežje prihajajo ljudje z njihovimi znaki.
Ker mi zdravje ne dopušča, da bi se preganjal še s temi in podobnimi problemi in ker se ni nihče oglasil, da to breme prevzame nase, sem pač vozljišče izklopil.
Uporabniški avatar
s57uud
Moderator
 
Prispevkov: 659
Pridružen: 17 Sep 2001, 01:00
Kraj: Kačiče 15, 6215 Divača

OdgovorNapisal/-a s57uud » 10 Nov 2005, 10:16

Sinoči sem na hitro napisal, sedaj bom pa malo bolj razložil, predvsem zato, da potolažim svojega moralnega mačka.

Moje zdravje je res slabo. Pred 4-mi meseci me je možganska kap. Leva polovica je bila hudo prizadeta. Sedaj sicer gibljem (omejeno) in tudi hodim, a le krajše razdalje. Resen problem je v ravnoteži, koordinaciji, vidu,.... večkrat sem že padel in se dodatno poškodoval. Avta torej ne morem voziti, pa tudi kakega resnega dela se ne morem lotiti. Razen tega so mi našli še tumor za desnim očesom. Ne vemo še kakšen je... Upam, da se bo kaj obrnilo na bolje, a so za to precej slabi izgledi. Zdravniki me pošiljajo od enega specialista do drugega, od CT slikanja na MR slikanje, pa zopet CT, povedati pa noče nihče ničesar. Okulist mi grozi s očesno kliniko,...

V glavnem imam več kot dovolj dela s samim seboj in problemov z pirati in obračanjem anten v z ograjo zaščitenem področju ne zmorem reševati. Preprosto mi manjka energije za to.

Istočasno, pa me kličejo prizadeti radioamateri, da se jim zaradi piratov na KRAS, rušijo poti in naj nekaj ukrenem. Uporaba tujega znaka v radijskem prometu je kaznivo dejanje. Nepooblaščeni vstopi v zaščiteno področje antenskega stolpa tudi. Nestrokovno plezanje(brez zaščitne opreme) po stolpu prav tako, saj je ogrožena varnost plezalca. Dokler to počnemo po lastni strehi, smo si sami odgovorni, ko pa se to dogaja na stolpu gostitelja, so stvari drugačne.

V cilju nezaostrovanja odnosov z gostiteljem, o dogodkih nisem obveščal lokalne postaje milice, kar je pravzaprav tudi kaznivo dejanje prikrivanja kaznivega dejanja.

To so problemi, ki jih ne zmorem več. Zato je bila moja odločitev, da vozljišče "kras" ugasnem. Vsa oprema je še vedno instalirana. Če se bo našel kdo, ki bo imel voljo in energijo stvari peljati na za amaterje koristen način dalje, mu bom vozljišče prepustil v upravljanje. Resnost namena naj izkaže s 100k SIT, kar je daleč manj kot je vrednost celotne instalirane opreme. Denar bom zagotovo porabil v amaterske namene.

Če se tak nov gospodar ne bo našel, bom poskrbel, da se bo oprema v amaterske namene uporabljaja kje drugje.

Po dolgih letih šele razumem S52D. Citiram:"Vsak kraj ima natančno tak PR, kot si ga zasluži ".

73 de S57UUD, Darko
Uporabniški avatar
s57uud
Moderator
 
Prispevkov: 659
Pridružen: 17 Sep 2001, 01:00
Kraj: Kačiče 15, 6215 Divača

Mogoče pa bo??

OdgovorNapisal/-a s53kp » 10 Nov 2005, 18:27

Pozdravljeni!
Darko včeraj sem dobil en telefonski klic iz območja Sežane, danes še drugega. Pravijo, da imajo denarja kajti to kar vprašaš je res minimalno napram vloženemu. Pravijo, da nimajo izkušenj pri vzdrževanju, pa sem jim tudi to ponudil pomoč. Ali bo kaj storjeno pa pustimo času čas.

s53kp - Maks
Uporabniški avatar
s53kp
 
Prispevkov: 226
Pridružen: 27 Apr 2003, 19:36
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a S54Y » 10 Nov 2005, 18:56

S53kp, slika v tvojem avtarju je nenormalno velika..........

Praviloma naj bi bila velika le 80x80pixlov, ral lahko zelo uncikovito resis z fotoshopom, ali pa tudi z navadnim slikarjem (veliko zabave in skurjenih zivcev.press) :lol:

Ti pa res svetujem da cimprej popravis, ker ce te pazi zapazi, te re raje pazi!!!!!!!! (pazi=moderatorsko/administracijska ekipa) :wink:



73
73 de S54Y (Andrej) ex S56ZWH

- ko zagrmi, je pametno, ali potegnit kabl iz vticnice, ali pa ogreti spajkalnik (ehh slednje je zanimivejse)..... HI!
S54Y
 
Prispevkov: 27
Pridružen: 13 Mar 2004, 13:10
Kraj: JN76TL

OdgovorNapisal/-a s55m » 10 Nov 2005, 20:30

Maks, ni vprašanje 100 jurjev, vprašanje je tudi konsenz lastnika.
Kdorkoli se bo odločil za prevzem Kras-a, bo moral dobiti tudi to.
Najraje bi videl, da ga tehnično prevzameva midva.


P.S.
Če se bo nadaljevalo obračanje anten in ostale malverzacije, bomo pač ugasnili za vedno.
s55m
 
Prispevkov: 1580
Pridružen: 05 Feb 2004, 09:05
Kraj: KN12OR

OdgovorNapisal/-a s55m » 13 Nov 2005, 20:03

Dogovor je končan!
Vzdrževanje Krasa sva prevzela S53KP in S55M zato vsa vprašanja in prijave napak na Krasu sedaj pošiljajte izključno po elektronski posti na s55yseatsiol.com črki at pa zamenjajte z afno.

V prihodnjih dneh bo Kras ponovno operativen, proti plezalcem pa bomo na nek način ukrepali.
s55m
 
Prispevkov: 1580
Pridružen: 05 Feb 2004, 09:05
Kraj: KN12OR

OdgovorNapisal/-a s52aa » 13 Nov 2005, 22:03

Svaka čast!
s52aa
LEA Admin
 
Prispevkov: 539
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:33
Kraj: Prelog, JN76HD

OdgovorNapisal/-a s56wmn » 14 Nov 2005, 11:28

Res fantje bravo za uspesen dogovor.
Vec takih ekip bo potrebno.
73 s56wmn
Uporabniški avatar
s56wmn
LEA Admin
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 16 Maj 2001, 01:00
Kraj: Universe Air

OdgovorNapisal/-a s57uud » 15 Nov 2005, 12:07

Zahvaljujem se S55M in S53KP za prevzem skrbi nad vozljiščem. Ugotavljam, pa da stvar ne bo prav drugačna kot je bila do sedaj, saj sta bila tudi do sedaj onadva tista, ki sta bila dežurna podizvajalca. Glede na njuno dosedanje delo in odločitev, pa res ne gre, da bi resnost namena morala plačevati.
Tudi mene sta malo presenetila, saj namen ni bil nagajati vsem tistim, ki jim je amaterstvo in PR pri srcu. Upam, da nisem še koga drugega s tem prizadel. No sicer pa verjamem, da vsi ki me dovolj poznajo vedo, da amaterstva ne prodam za 100 k SIT. Problemi, ki jih imam ( zdravje) niso v celoti čez noč in v preteklosti so me dodatni problemi le še podžgali. V čem je torej poanta celotne zgodbe ?

Precej uporabnikov S55YSE mi že več let soli pamet, kako bi oni in kaj ni prav. Pri tem pa mojih nasvetov ne poslušajo, ampak gredo raje plezat po stolpih in obračati antene, brez da bi jaz ali kdo drug od tistih ki vzdržujemo vozljišče to vedel. O piratiziranju raje nebi, ker jo to že preveč. Vsi ti isti ljudje pa ob vsej svoji pametnosti in sposobnosti učiti druge kako mora kaj biti, niso sposobni v mesecu dni ( vozel sem postavil v 19-ih dneh) zbrati 20 % njegove vrednosti. O tem, da bi bili tehnično sposobni vzdrževati vozljišče pa ni niti govora.

NAUK: Nočem nobenega pametovanja in indirektnega pritiska kaj bi moralo biti in kam mora biti obrnjena katera antena, da bo trem bolje letel internet, za ostale pa...
So pa dobrodošli vsi predlogi in pomoč pri vzdrževanju in nadgradnjah vozljišča. Če se za kaj hudo tehničnega ne čutite sposobni, bem vesel tudi grenkega toplega čaja pod stolpom, v vseh letih ga namreč še nisem dobil.

REZIME: Vozljišče ostaja še vedno moje ! Večino del na hribu bosta izvajala S55M in S53KP, to kar bo potrebno popraviti in narediti v dolini se bom pa še vedno potrudil.


vsem lep 73 de S57UUD, Darko
Uporabniški avatar
s57uud
Moderator
 
Prispevkov: 659
Pridružen: 17 Sep 2001, 01:00
Kraj: Kačiče 15, 6215 Divača

OdgovorNapisal/-a s55m » 15 Nov 2005, 12:24

Dare je lepo napisal in upam, da je vsem razumljivo.
Nekateri pač jemljejo vozljišče, kot da je to dolžnost nekoga in ne le dobra volja. Seveda je določena odgovornost tudi v takem primeru pisana na postavitelja vendar nikakor ne, čez vse meje normalnega obnašanja, kar se je zgodilo v primeru s55yse.
Ker se je ze pojavila prosnja oz predlog, za nalaganje novejsega SW v EPROM SV se bom pozanimal tudi o tem.
Vozljisce bo predvidoma v etru ponovno v četrtek 17.11.2005 .
Srčno upam, da do zlorab ne bo več prihajalo.
Najlazje je bentiti čez tiste ki kaj delajo. Še lažje jim je nagajati.
Še enkrat:vsi predlogi in pripombe na s55yse at siol pika com.
s55m
 
Prispevkov: 1580
Pridružen: 05 Feb 2004, 09:05
Kraj: KN12OR

OdgovorNapisal/-a s55m » 17 Nov 2005, 16:11

Na veliko veselje vseh Kras S55YSE je online!
s55m
 
Prispevkov: 1580
Pridružen: 05 Feb 2004, 09:05
Kraj: KN12OR

OdgovorNapisal/-a s55m » 12 Mar 2006, 18:44

Zima ne da miru tudi na Kras-u S55YSE. Danes sem opravil neplaniran izlet po informaciji, da 434.250MHz vhod ne dela (by s54g , s53vv in s50j). Posledica močne burje je bil prerezan kabel (PVC vezice popustile pod vremenskimi uplivi).
Po reorganizaciji kablovja vhod spet deluje :)
s55m
 
Prispevkov: 1580
Pridružen: 05 Feb 2004, 09:05
Kraj: KN12OR


Vrni se na Packet omrežje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov