s52aa napisal/-a:s57x napisal/-a:Nadomestek v treh tednih ni uspel ažurirati podatkov; dvomim celo, da je kdo videl ta skromni prispevek!
Je.
Res je.
V primeru težav z dostopom imate na portalu ZRS navedena dva elektronska naslova, na katera lahko naslavljate sporočila... Navedena sta povsem na začetku strani.
Razni problemi s plačili in avtomatskim knjiženjem so tudi posledica različnega tolmačenja položnic. Primer: nek klub zadolži ZRS, da pobira članarino (pošlje položnico) od članov kluba, odvede kotizacijo in preostanek nakaže klubu. Ker si nek član tega kluba omisli, da bo plačal samo ZRS kotizacijo, klubske članarine pa ne (plača za klubsko članarino manjši znesek), je plačilo narobe zavedeno, oziroma avtomatika plačila za dotični sklic ni spoznala kot pravilno plačilo kotizacije+klubske članarine, saj je bil izdan drugačen račun. O reakciji dotičnega raje ne bi...
Skratka, v primeru težav naslovite email na enega zgoraj napisanih, ali na zrs-hq@hamradio.si in vsak problem se bo raziskal... Včasih bo trajalo nekaj dni, vendar se bo ugotovilo, v čem je težava...
V parih dneh bo rešen tudi problem s klubskimi znaki v callbooku...
Nov način prenašanja baz je odkril kar nekaj pomanjkljivosti in napak zato prosimo za malo strpnosti, da se zadeve v miru uredijo...
Stane, tudi tvoj primer se bo v naslednjem tednu raziskalo... zelo pomaga, če navedeš, kdaj je bila plačana kotizacija...