S50LEA

Radioamaterski forum
Danes je 16 Jun 2019, 17:45

Vsi časi so UTC + 1 ura




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 73 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009, 15:34 
Odsoten

Pridružen: 22 Jul 2004, 20:19
Prispevkov: 298
Kraj: JN75LX, Sevno
Rudi nič ne razume. In to vse od leta 1979 naprej, ko je začel delati tečaj na Drenikovi v Ljubljani. ;)

_________________
*****************
73, Rudi, S51BR
ex. S56SRB in S57SRB,
TX/RX: Yaesu FT 857D, Icom T7E


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009, 20:09 
Odsoten

Pridružen: 14 Mar 2004, 08:48
Prispevkov: 242
S51BR napisal/-a:
Meni je točno jasno, saj sem sodeloval pri napornih pripravah predpisov v tistem času.


Neverjetno! Da se celo hvališ z izvedbo največje svinjarije, ki se je kdaj koli zgodila slovenskim radioamaterjem! Posledice pa so vidne prav na vseh področjih. Sem že nekoč vprašal, pa vseeno: ali je kdo naredil analizo, koliko novih operaterjev je zaradi tega ZRS pridobila in koliko izkušenih izgubila?

LP Janez, S57J


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009, 21:57 
Odsoten

Pridružen: 22 Jul 2004, 20:19
Prispevkov: 298
Kraj: JN75LX, Sevno
Še sreča, da večina ne misli tako. ;) Tule na forumih ni glavnina radioamaterjev. ;)

_________________
*****************
73, Rudi, S51BR
ex. S56SRB in S57SRB,
TX/RX: Yaesu FT 857D, Icom T7E


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 07:13 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 01 Jan 2006, 11:01
Prispevkov: 1149
Kraj: Lendava
Kakšna sreča ? Kakšna večina ? Kakšna glavnina ?

Janez je povedal čisto resnico ! Konkretno, brezkompromisno, kot je "Božja beseda" ...

_________________
73 de Arpi-S51AY , HSC#1267, CTC#2268, EPC#3826, FH#1448, DMC#2139, 30MDG#3904, BDM#0288, TRC#005SLO, NDG#0851, HPC#451, ERC#0989
http://www.qrz.com/db/S51AY


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 08:26 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 21 Jan 2008, 08:44
Prispevkov: 42
meni se zdi, da je treba odgovorit na sledeča vprašanja:

kolikšno število vseh tistih, ki bi želeli vzpostavljati le zveze v radioamaterskem jeziku in jim je elektrotehnika španska vas, je ZRS prikrajšana prav zaradi elektrotehnično naravnanih izpitov? odg: mnogo

Se opazi na tem forumu razlike v znanju, nekateri bi si zaslužili spomenik pri drugih pa ne veš, če zna šteti do 5. Osnovno vprašanje pa je, koliko elektrotehničnega znanja potrebuje radioamater, da le pritisne na mikrofon in se pogovarja v radioamaterskem jeziku, vso opremo pa si je enostavno kupil ? odg: 0

Torej , če ne znaš priviti žarnice, pusti, jo bodo privili tisti , ki znajo, če ne znaš naredit antene in druge radioamaterske opreme , pusti, naj ti jo naredijo takšni, ki to znajo.Lahko si seveda tudi naštudiraš iz mnogih učbenikov na takšne teme. Za vse negativne posledice, odgovarjaš sam.

Govorimo o hobiju, kot radioamaterji ne čutimo tak hobi kot neko odgovornost, obveznost in ne prejemamo osebnih dohodkov iz tega naslova, po moje ne bomo kazensko odgovarjali , če si bo kdo skuril izhod postaje, ker zna samo vzpostavljat zvezo v radioamaterskem jeziku. Gre za ljubiteljski hobi, in če je to ljubiteljski hobi, naj bodo tudi izpitna vprašanja ljubiteljsko naravnana.

A ali N klasa tu nista potrebna, poenoteno radioamatersko dovoljenje za vse, z dodatkom: OPRAVIL PREIZKUS TELEGRAFIJE , BREZ ZNANJA TELEGRAFIJE. Ker bilo bi res moteče, če bi se kdo na bandu šele začel učit telegrafijo, ni pa moteče, če se kdo pogovarja v radioamat.jeziku, ne zna pa ohm zakona. Kot radioamaterski jezik pa je lahko tematika pogovora poljubna, kjer ni vsebovanih kletvic, netenja prepirov, ...kdo me lahko prisili, da se bom z drugim radioamaterjem pogovarju samo o ohm zakonu, antenah, signalih? noben. Sam si bom zbral tematiko, poljubno, pri tem pa upošteval vsa pravila , ki veljajo za radioamaterje.

Če kdo ne zna telegrafije, se bo moral naučit predno bo začel vzpostavljat zveze v njej, če pa kdo ne razume ohm zakona, mu bomo zato prepovedali , da bi govoril o čem drugem? NE

73

_________________
73
S57MG


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 09:15 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 01 Jan 2006, 11:01
Prispevkov: 1149
Kraj: Lendava
Iz pogleda na www.qrz.com se lepo vidi, koliko ogledov svoje strani imata S57MG in S51BR. To je čisto realen podatek o vajini aktivnosti, zvezah, ... Škoda besed.
Zato se sploh ne čudim bedarijam, ki jih tukaj čitam z vajine strani.

_________________
73 de Arpi-S51AY , HSC#1267, CTC#2268, EPC#3826, FH#1448, DMC#2139, 30MDG#3904, BDM#0288, TRC#005SLO, NDG#0851, HPC#451, ERC#0989
http://www.qrz.com/db/S51AY


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 09:21 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 22 Avg 2004, 16:41
Prispevkov: 720
Kraj: Poljčane, JN76SH
Hoj!

Če prenesemo radioamaterske licence na cesto pomeni to enotni vozniški izpit za vse, pa ker poznam nekaj ljudi, ki ne znajo voziti kolesa, se mu napiše v izpit, brez znanja vožnje kolesa itn.

Jaz sem vsekakor za več razredov, kajti pred radioamaterji je potem neki izziv, torej učenje in napredek. Jaz sem pred uvedbo enotnih razredov imel E, C in nazadnje B razred. Vsekakor to še ni bil A razred, vendar sem prepričan, da bi ga dosegel, kajti imel sem namen to tudi narediti. Sedaj imam pač A razred kot večina. Popolnoma se strinjam, da je radioamaterstvo širok hobi in se za vsakega najde kaj, vendar, ko včasih poslušam kakšne debate okoli tehnike, propagacij in še česa in slišim toliko bedarij, da me mine, da bi se sploh oglasil in jim pojasnil, da to pač ni tako. In lajnajo naprej. Menim, da je izobraževanje gibalo razvoja tega našega hobija, ne pa, da na relativno enostaven način dobiš doživljensko "top" licenco. Kaj bo v prihodnje ne vem, želim pa si, da bi se na tem področju uvedel red in novi pogoji za radioamaterje. Vsekakor se strinjam tudi z tem, da vsi ne morejo biti konstruktorji, so pa lahko vrhunski operaterji in obratno. Vendar vsekakor je potrebno slediti izkušnjam, ki pa ne zrastejo čez noč. Torej kot pravi ena pesem enega ansambla naših južnih sosedov:" Prvo je treba puzati..." .

_________________
73 ES GL DE Robi, S52DK.

Član Radiokluba "Študent" Maribor- S59DXX.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 09:24 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 21 Jan 2008, 08:44
Prispevkov: 42
S51AY napisal/-a:
Iz pogleda na http://www.qrz.com se lepo vidi, koliko ogledov svoje strani imata S57MG in S51BR. To je čisto realen podatek o vajini aktivnosti, zvezah, ... Škoda besed.
Zato se sploh ne čudim bedarijam, ki jih tukaj čitam z vajine strani.


s51ay,

http://www.qrz.com stran si bom ogledoval, ko si bom sam tako želel, in tolikokrat kot bom želel.

Realnega podatka o mojih aktivnostih , zvezah ? mi mogoče slediš po bandih in si zapisuješ vse moje zveze? To je šele bedarija, kot da nimaš kaj drugega početi. Če so tebi radioamaterske aktivnosti na prvem mestu u življenju je to tvoj problem , ne moj, men je v življenju še kaj drugega bolj važnega kot radioamaterske zveze.

lp

_________________
73
S57MG


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 09:27 
Odsoten

Pridružen: 23 Feb 2005, 20:29
Prispevkov: 214
Kraj: Southern District of Maribor JN76TN (ex JN76UL)
S52DK napisal/-a:
"Prvo je treba puzati..." .

...da bi znao hodati.
To je vse res. :lol:

Mene so že pred tremi meseci popljuvali (s55s), ker sem pač izpit A klase naredil "s prve", čeprav moram priznati, da sem se zanj učil tako kot za vsakega drugega na faksu.

_________________
+386 41 757-257, +386 40 757-257,
rafter@siol.net
http://www.raftingnamuri.com


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 09:45 
Odsoten

Pridružen: 25 Feb 2009, 13:43
Prispevkov: 251
Kraj: LJ/SG
No pa se bo v to debato vmešal še en začetnik, ki ima licenco od Decembra 2008 in jasno takoj dobil A razred (brez telegrafije, mi pač zaenkrat še ne diši še iz JNA časov) ...
Potegnil bom mogoče "čudne" paralele z dvema drugima hobi licencama ki jih imam in kako se pride do njih ...

Čudne pa zato, ker lahko v obeh v primeru že manjših napak izgubiš življenje, v RA pa lahko te male napakice pomenijo samo skurjeno izhodno stopnjo ...

1.) Licenca jadralnega pilota: Tu poznamo več stopenj:

a.) Brez licence začetnik/učenec - učiš se teorijo, imaš zdravniški pregled in začneš leteti z inštruktorjem dokler nisi sposoben leteti sam
b) pripravnik na izpit: letiš sam in občasno za kontrolo z inštruktorjem do izpita (potrebuješ 30h samostojnega naleta, da lahko pristopiš k izpitu)
c.) Licencirani jadralni pilot - opravil si izpit in lahko letiš prosto Z OMEJITVAMI (tu pa lahko začnemo razmislek o RA razredih): Omejitve so tip/model letala ki ga lahko letiš, preleti, slepo letenje, akrobacije, inštruktor letenja

za vsako od teh "stopenj" potrebuješ določene pogoje, ki so v večini primerov število ur, ki jih naletiš na posamezno leto in pa koliko imaš skupnega naleta ur. Na kratko: koliko imaš prakse. koliko je to točno se ne spomnem, ker sem tudi bolj ali manj začetnik, ker zadnje 3 leta letim bistveno premalo, vendar tko kot se ukvarjam z RA zaradi hobija imam jadralno letenje zaradi sebe in svojega hobija ...

_________________

Pa en lep 73 de Lovro - S50LD!

http://wca.hamradio.si/

http://wcagroup.org/ENG/main.html


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 09:57 
Odsoten

Pridružen: 25 Feb 2009, 13:43
Prispevkov: 251
Kraj: LJ/SG
Sedaj pa še druga paralela:

2.) Licenca voditelja čolna: Ta je totalni absurd kar se mene tiče

Učiš se teorijo, nič prakse, izpit in lahko krmariš 24m barko z 20 ljudmi na krovu ...

Upam, da so sprejeli zakon o obvezni praksi, ker jaz si s tem znanjem upam upravljati samo z cca. 3m dolgim gumenjakom in Tomos 4 ...

Vendar nekateri pa takoj charter in 15m barka in takoj ko se odvežejo s pomola nardijo v njo 3m dolgo luknjo, ker jih je veter pritisnil na vogal pomola ...

-----------------------------

Podpiram različne razrede v RA dovoljenjih, vendar naj bodo jasna pravila ...

Se pa strinjam, da omejevati razrede z znanjem Ohmovega zakona in vse elektrotehnike je res mogoče prehudo, vendar vsaj nekaj ti more biti jasno tudi o tej tematiki ...

Občudujem in spoštujem VSE RA, ki imajo vse znanje elektronike/elektrotehnike in tudi tiste, ki NIMAJO tega konkretnega znanja, vendar se ne bojijo vprašati kar jih zanima ...

Gremo raj klofat kot pa politiko gonit ....

_________________

Pa en lep 73 de Lovro - S50LD!

http://wca.hamradio.si/

http://wcagroup.org/ENG/main.html


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 10:17 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 21 Jan 2008, 08:44
Prispevkov: 42
S52DK napisal/-a:
Hoj!

Če prenesemo radioamaterske licence na cesto pomeni to enotni vozniški izpit za vse, pa ker poznam nekaj ljudi, ki ne znajo voziti kolesa, se mu napiše v izpit, brez znanja vožnje kolesa itn.

Jaz sem vsekakor za več razredov, kajti pred radioamaterji je potem neki izziv, torej učenje in napredek. Jaz sem pred uvedbo enotnih razredov imel E, C in nazadnje B razred. Vsekakor to še ni bil A razred, vendar sem prepričan, da bi ga dosegel, kajti imel sem namen to tudi narediti. Sedaj imam pač A razred kot večina. Popolnoma se strinjam, da je radioamaterstvo širok hobi in se za vsakega najde kaj, vendar, ko včasih poslušam kakšne debate okoli tehnike, propagacij in še česa in slišim toliko bedarij, da me mine, da bi se sploh oglasil in jim pojasnil, da to pač ni tako. In lajnajo naprej. Menim, da je izobraževanje gibalo razvoja tega našega hobija, ne pa, da na relativno enostaven način dobiš doživljensko "top" licenco. Kaj bo v prihodnje ne vem, želim pa si, da bi se na tem področju uvedel red in novi pogoji za radioamaterje. Vsekakor se strinjam tudi z tem, da vsi ne morejo biti konstruktorji, so pa lahko vrhunski operaterji in obratno. Vendar vsekakor je potrebno slediti izkušnjam, ki pa ne zrastejo čez noč. Torej kot pravi ena pesem enega ansambla naših južnih sosedov:" Prvo je treba puzati..." .



no jst nebi primerjal radioamaterstvo z vozniškimi izpiti , nobene logične povezave ne vidim. Radioamaterska dejavnost je ena, medtem ko je izpit za bicikl popolnoma ločen od izpita za avto, avion ali raketo..edina primerjava je samo ta, da se v izpit za avto vpiše še opomba : vozi z očali...ali pa vlečna naprava. ...v izpit za radioamaterja pa se vpiše: znanje telegrafije ali pa brez znanja telegrafije.

kot praviš si za več razredov, kot sem prej rekel, če se strinjaš, so znanja med A klasniki tudi različna, kako bi ti torej njih ločil...bi uvedel razrede A1 A2 A3? :) in tudi N klasnike, na N1, N2...Nx :)

in da ne poslušaš lajnanja, greš s frekvenco naprej..ali pa gumb OFF

_________________
73
S57MG


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 10:38 
Odsoten

Pridružen: 22 Jul 2004, 20:19
Prispevkov: 298
Kraj: JN75LX, Sevno
S51AY napisal/-a:
Iz pogleda na http://www.qrz.com se lepo vidi, koliko ogledov svoje strani imata S57MG in S51BR. To je čisto realen podatek o vajini aktivnosti, zvezah, ... Škoda besed.
Zato se sploh ne čudim bedarijam, ki jih tukaj čitam z vajine strani.

Iz pogleda na te tvoje štiri stavke se lepo vidi tvoj odnos do pravice javnega izražanja osebnih mnenj. To je bolj relevantna informacija kot pa pogled na www.qrz.com. A se je tako težko vzdržati žalitev?

_________________
*****************
73, Rudi, S51BR
ex. S56SRB in S57SRB,
TX/RX: Yaesu FT 857D, Icom T7E


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 10:41 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 01 Jan 2006, 11:01
Prispevkov: 1149
Kraj: Lendava
s57mg napisal/-a:

s51ay,

http://www.qrz.com stran si bom ogledoval, ko si bom sam tako želel, in tolikokrat kot bom želel.

Realnega podatka o mojih aktivnostih , zvezah ? mi mogoče slediš po bandih in si zapisuješ vse moje zveze? To je šele bedarija, kot da nimaš kaj drugega početi. Če so tebi radioamaterske aktivnosti na prvem mestu u življenju je to tvoj problem , ne moj, men je v življenju še kaj drugega bolj važnega kot radioamaterske zveze.

lp


:D :D :D A ti imaš stran na qrz.com zato, da si jo sam ogleduješ ? Veš, to je namenjeno tistim, ki so imeli s teboj zvezo, pa jih zanima kaj več o tebi, kako ti lahko pošljejo QSL kartico, itd...
Drugo pa je povezano ravno s tem. Brez brige, jaz ti ne sledim, še nikoli te nisem slišal na bandu. "Sledijo" ti pa drugi, kar je razvidno iz omenjenega (teh je pa zelo malo...). Seveda je aktivnost povezana s časom in interesom. Ampak število in struktura zvez, ti v prenešenem smislu pomeni ure vožnje, izkušnje,... Ne vem zakaj toliko omenjaš te zveze, če jih pa ne delaš, samo ... ne bom nič trekel.

S50LD !

Niso nič čudne te tvoje paralele. So zelo realne, življenjske, kot je v normalnem svetu. S tem se tudi jaz strinjam, da smo v obveznem znanju elektrotehnike šli predaleč, zelo pa zanemarili operatersko tehniko. Nekdo, iz npr. živilske stroke, je lahko vrhunski radioamater-operater, pa da bi ga za delo na postaji omejevala elektrotehnika ? Saj se bo naučil, kar bo rabil, pa čeprav na svoji koži... Nekoč je bilo to vse lepo pošlihtano, za vsak naslednji izpit si moral imeti tudi "ure letenja" (npr. 50 potrjenih DXCC, za pristop k B klasi). Bilo je tudi obvezno znanje telegrafije (za KV), ampak OK, če to koga odvrača... V glavnem, kljub temu, da si začetnik, o vsemu verjetno že nekaj veš. Zgodila se je pa tista "svinjarija", ko so mopedisti prišli na oblast. Zrihtali so si pilotske izpite (tiste najvišje), zdaj pa nekaj jočejo... Ne vem, verjetno letala niti ne upajo, niti ne vejo voziti, po letalski pisti je pa z mopedom "nevarno", ali "preširoko", res ne vem...
Imaš prav, gremo raje klofat, nabijat ure letenja. Vmes pa moram še napisati en članek za CQ ZRS. Nimam rad politike, ampak ta naša je naredila že toliko škode, da je treba biti pazljiv...

P.S.
Ohmov zakon je osnovnošolska tema pri Fiziki. Neke osnovne stvari je pa le treba vedeti...

_________________
73 de Arpi-S51AY , HSC#1267, CTC#2268, EPC#3826, FH#1448, DMC#2139, 30MDG#3904, BDM#0288, TRC#005SLO, NDG#0851, HPC#451, ERC#0989
http://www.qrz.com/db/S51AY


Zadnjič spremenil S51AY, dne 10 Jul 2009, 11:19, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: CEPT dovoljenja
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009, 11:06 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 21 Jan 2008, 08:44
Prispevkov: 42
S51AY napisal/-a:
s57mg napisal/-a:

s51ay,

http://www.qrz.com stran si bom ogledoval, ko si bom sam tako želel, in tolikokrat kot bom želel.

Realnega podatka o mojih aktivnostih , zvezah ? mi mogoče slediš po bandih in si zapisuješ vse moje zveze? To je šele bedarija, kot da nimaš kaj drugega početi. Če so tebi radioamaterske aktivnosti na prvem mestu u življenju je to tvoj problem , ne moj, men je v življenju še kaj drugega bolj važnega kot radioamaterske zveze.

lp


:D :D :D A ti imaš stran na qrz.com zato, da si jo sam ogleduješ ? Veš, to je namenjeno tistim, ki so imeli s teboj zvezo, pa jih zanima kaj več o tebi, kako ti lahko pošljejo QSL kartico, itd...
Drugo pa je povezano ravno s tem. Brez brige, jaz ti ne sledim, še nikoli te nisem slišal na bandu. "Sledijo" ti pa drugi, kar je razvidno iz omenjenega (teh je pa zelo malo...). Seveda je aktivnost povezana s časom in interesom. Ampak število in struktura zvez, ti v prenešenem smislu pomeni ure vožnje, izkušnje,... Ne vem zakaj toliko omenjaš te zveze, če jih pa ne delaš, samo ... ne bom nič trekel.

S50LD !

Niso nič čudne te tvoje paralele. So zelo realne, življenjske, kot je v normalnem svetu. S tem se tudi jaz strinjam, da smo v obveznem znanju elektrotehnike šli predaleč, zelo pa zanemarili operatersko tehniko. Nekdo, iz npr. živilske stroke, je lahko vrhunski radioamater-operater, pa da bi ga za delo na postaji omejevala elektrotehnika ? Saj se bo naučil, kar bo rabil, pa čeprav na svoji koži... Nekoč je bilo to vse lepo pošlihtano, za vsak naslednji izpit si moral imeti tudi "ure letenja" (npr. 50 potrjenih DXCC, za pristop k B klasi). Bilo je tudi obvezno znanje telegrafije (za KV), ampak OK, če to koga odvrača... V glavnem, kljub temu, da si začetnik, o vsemu verjetno že nekaj veš. Zgodila se je pa tista "svinjarija", ko so mopedisti prišli na oblast. Zrihtali so si pilotske izpite (tiste najvišje), zdaj pa nekaj jočejo... Ne vem, verjetno letala niti ne upajo, niti ne vejo voziti, po letalski pisti je pa z mopedom "nevarno", ali "preširoko", res ne vem...
Imaš prav, gremo raje klofat, nabijat ure letenja. Vmes pa moram še napisati en članek za CQ ZRS. Nimam rad politike, ampak ta naša je naredila že toliko škode, da je treba biti pazljiv...



qrz.com imam zgolj in samo zaradi radovednosti...qsl kartic ne pošiljam, ker je z njimi cela zmeda, vsaj bila, vsaj dokler sm še bil član ZRS, naslovnik jo je dost prej dobil , če sm mu jo direkt na naslov poslal. Jaz tud tebe še nikoli nisem slišal na bandu, :) ali to pomeni da si premalo aktivn?

raje ne reči nič glede zvez, ker ne veš kolk in kje jih delam :)

*********************************************************************************
Od uporabnikov foruma LEA pričakujemo vsaj osnovnošolsko pismenost. Prosim, drži se pravil foruma LEA. Hvala.
In nikoli se ne citira posta neposredno nad tvojim, če ne citiraš točno določenega stavka!!!
73, Miloš S57D

_________________
73
S57MG


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 73 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group