Res je žalostno, da ne moremo in ne moremo ljudem dopovedati, da smo radioamaterji med
največjimi promotorji naše dežele, ne pa le neki ''friki'' sedeči v zatemnjenih sobah.
QSO ki ga naredimo je prva stopnja promocije Slovenije. Drugi, se v današnjem času reče QRZ.COM. Namreč, tja gredo poglet, koga in od kje so ''ga poklofali''. Tretja stopnja je QSLka, na kateri, če je lepa, lahko vidijo kakšno znamenitost. Da ne rečem, turistična literatura - direkt v roke. Četrta je tista, ko folku razlagamo na bandu, kje, kdo in kaj smo, kaj imamo lepega za pokazat itd. Skratka, smo ON-LINE + LIVE ambasadorji za zainteresirane bodoče obiskovalce Slovenije. Peta stopnja, najžlahtnejša, turistično-promocijsko gledano je obisk nekega tujega radioamaterja pri nas.
Če ga lepo pogostimo, odpeljemo v Postojnsko Jamo, (namerno sem napisal z veliko) ali Bled ali celo na kopanje na Bohinj, bo s sabo odnesel lepe vtise in bo povedal o svojih počitnacah vsem svojim prijateljem. In ti, potem ostalim in tako naprej...
Nekateri pa mislijo, da je 200 milijonski ogled tekem na TV-jih tisto nekaj, kar šteje. Je že nekaj, ampak tiste, ki jih zanima šport jih zanima večinoma le šport. Prav vseeno jim je, kje se nahajajo kamere, katerih slika se prenaša v njihove domove. Nekaj drugega so navijači, ki osebno pridejo k nam. Vendar je število teh, bistveno manjše, kot pa vpliv, po mojem, velikega števila zvez, ki jih vsakodnevno vzpostavimo radioamaterji. Škoda, ker tega nihče ne vidi z našimi očmi. Škoda, ker nobenemu iz vlade, odgovornemu za turizem to ne znamo predstaviti tako, da bi dojel vrednost naših komunikacij. In zato nam zdaj hočejo še zaračunati. No comment ...
73, Aleksander, S57S