Pozdravljeni!
Berem zapisnik 8. seje UO ZRS in kar ne morem verjeti! Končno so jasno pokazali, da je njihov glavni cilj uničenje radioamaterstva na slovenskem. Pri tem pa ne izbirajo načinov in sredstev. Za začetek so začeli z uničevanjem lastne organizacije, zdaj pa poskušajo preko Države škodovati še vsem ostalim radioamaterjem v S5.
Če sem se ob prvih govoricah o uvedbi »frekvenčnine« za nečlane še lahko ugriznil v jezik in molčal, saj nisem dvomil o odločitvi APEK, zdaj ne morem več biti tiho. ZRS očitno hoče z glavo skozi zid in na vsak način vse S5 licencirane radioamaterje prisiliti v svoje članstvo ali pa nas prisiliti, da vrnemo licenco in se nehamo ukvarjati z radioamaterstvom. Vsekakor je bolje opustiti hobi, kot pa biti včlanjen v takšno organizacijo, pa čeprav prisilno.
Točka Ad 5. zapisnika je milo rečeno nerazumljiva. Z zavajanjem hočejo prepričati Državo, naj prisili radioamaterje, ki nismo člani, v plačevanje kotizacije ZRS. V nekem smislu jih celo razumem, saj bodo potrebovali veliko denarja za advokate in pravdanja s svojimi člani, hkrati pa bi se tudi maščevali nam, ki smo si drznili izstopiti.
Navajam:
Ad 5. Problematika kotizacije ZRS
Problem je bil že večkrat izpostavljen in je sledeč:
- ZRS mora vsako leto nakazati članarino IARU za vsakega licenciranega radioamaterja in tu nastaja problem, ker mnogi radioamaterji ne plačujejo kotizacije ZRS in ZRS ne more plačevati članarine IARU iz sredstev za program dela, ki je bil sprejet na letni konferenci.
ZRS in radioklubi upravljajo z infrastrukturo (PR, Echo link, Digipiterska mreža, radijski svetilniki …. ), ki je bila v preteklosti zgrajena s skupnimi sredstvi in povzroča skupne stroške vzdrževanja in razvoja ter frekvenčnega usklajevanja. Nepošteno je, da te stroške pokrivajo samo člani, ki so plačniki kotizacije ZRS, koristi pa imajo vsi. Ocenjuje se, da je potrebna sprememba zakona o elektronskih komunikacijah, za kar pa je potrebna predhodna analiza in priprava predlogov. Predloge je potrebno skrbno pripraviti ter jih posredovati in ustrezno predstaviti Ministrstvu za gospodarstvo, ki je pristojno, da pripravi spremembe zakona za Vlado RS in Državni zbor.
Še vedno obstajajo možnosti, da se problematika razrešuje preko podzakonskih aktov APEK, ki je dosedanje rešitve zavrnil.
Sklep štev. 101: Ustanovi se delovna skupina iz širših vrst radioamaterjev, ki materijo preuči in do naslednje seje pripravi delovne predloge o nadaljnjih rešitvah, pripravi izhodišča za razpravo na APEK in Ministrstvu za gospodarstvo, kot pobudo za ustreznejšo zakonsko ureditev problematike plačevanja skupnih stroškov, ki nastajajo v odnosu imetnikov veljavne CEPT licence do krovne organizacije ZRS in IARU.
Konec navedka.
Na spletnem naslovu APEK najdemo naslednje:
http://www.apek.si/sl/objava_prejetih_p ... e_pripombeVsakemu dveletnemu otroku je jasno, da IARU ne more in tudi v resnici ne zahteva plačila članarine za licencirane operaterje, ki niso člani nacionalne organizacije. ZRS vedno govori o tem, da sploh nima seznama in števila izdanih radioamaterskih licenc v S5, da ima te podatke samo APEK. Ta pa menda ne posreduje takih podatkov kar vsakemu, pa čeprav je to IARU? Kakšen interes bi imel za kaj takega? Kje torej IARU dobi podatke o številu licenciranih radioamaterjev v S5? Kot sam UO ZRS ugotavlja, se APEK in država nočeta in ne moreta ukvarjati s problemi neke organizacije, ki si hoče spet pridobiti privilegij, da bi vsi licencirani radioamaterji morali biti njeni člani. Tega sistema nima v S5 nobena organizacija več, ukinjati pa so ga začeli pri Gospodarski zbornici, ki je vsekakor malce pomembnejša organizacija kot ZRS.
Na internetni strani:
http://www.iaru-r1.org/Constitution.htm lahko vsakdo brez truda najde Statut 1. Regije IARU, ki v šestem členu govori tudi o financah.
Navajam:
Article A.6 - Finances
-----------------------------------------------------------------------------
A.6.1 The annual contribution to be paid by each Member Society is based on an equal amount for
each licensed radio amateur who is a member of that Society. (poudaril S57J)
A.6.2 The amount of the annual contribution shall be decided upon at the General Conference.
A.6.3 The funds so obtained can be used only for the objectives of IARU Region 1.
A.6.4 Special funds may also be created from contributions and/or donations. Such funds can only be used for the purposes for which they have been established.
A.6.5 Financial matters are subject to the procedures stated in the Bye-Laws.
-----------------------------------------------------------------------------
Konec navedka.
In to dokazuje, da UO ZRS zavaja tako lastne člane kakor tudi državne organe z namenom škodovati radioamaterjem, ki nismo člani ZRS. Šli so celo tako daleč, da so predlagali
Navajam:
Rešitev, APEK poravna letni prispevek za IARU za vse izdane znake, ki niso člani radioamaterskih društev. (V prilogi razviden problem – prispevek IARU 2007)
Konec navedka.
???????!
Še ZRS-jevska utemeljitev zahteve za prisilno članstvo vseh licenciranih radioamaterjev.
Navajam:
Radioamaterska organizacija v sodelovanju z radioamaterskimi društvi, predlaga, spremlja in objavlja pravila uporabe. Posamezni radioamaterji morajo biti člani radioamaterskih društev, da so obveščeni o spremembah in lahko pravila upoštevajo.
S tem ko so s spremembami seznanjeni, lahko na njih kvalitetno vplivajo, seveda preko radioamaterskih društev in radioamaterske organizacije.
Konec navedka.
Prav zares me zanima, kdo je avtor tega briljantnega umotvora.
Z vso odgovornostjo trdim, da sem o pravilih uporabe radijskih frekvenc, namenjenih radioamaterski in radioamaterski satelitski storitvi odlično obveščen, čeprav nisem član radioamaterske organizacije.
Navajam del odgovora APEK:
Agencija ne more pogojevati izdaje klicnih znakov niti s plačilom nadomestila za stroške zveze članice IARU niti s članstvom člana v zvezi članici IARU.
Konec navedka.
Namesto, da bi obdržali člane in morda pridobili nove s kvalitetnim programom dela in kvalitetnimi storitvami ter s prilagajanjem novi situaciji, hočejo prisiliti Državo naj prisili radioamaterje v članstvo. Takšno je pač ZRS-jevsko dojemanje demokracije. Vsaka prisila pa povzroča odpor in upor.
Kar pa se infrastrukture (PR, Echo link, Digipiterska mreža, radijski svetilniki …. ) tiče, bi dober gospodar najprej poskusil stvar urediti na bolj človeški način. Vsi dobro vemo, da je nekaj zagnancev, ki navedeno infrastrukturo vzdržujejo na svoje stroške in z lastnim delom, česar jim nihče ne povrne. Obstaja verjetnost, da tudi kdo izmed teh ni član ZRS.
Prepričan sem, da bi se veliko licenciranih radioamaterjev odzvalo, če bi ZRS problem najprej pravilno predstavila tudi nečlanom in mogoče prosila, da bi uporabniki dali nek prostovoljni denarni prispevek za vzdrževanje. Lahko bi bil to tudi nek »priporočen« znesek. Ampak to bi seveda močno ogrozilo načrtovano uničenje radioamaterstva na slovenskem! Zato so raje posegli po prisili in tako še dodatnemu zmanjševanju ugleda svoje organizacije, ki jo bo tudi zaradi tega zapustilo nekaj članov.
Ali so prepričani, da razne pristojne službe in zainteresirane organizacije ne spremljajo prometa na repetitorjih in ostali infrastrukturi? Ali je ta promet res tako velik in pomemben, da bo Država zaradi tega nečlane prisilila plačevati članarino ZRS? Ali pa bo raje nekatera frekvenčna območja odvzela zastonjkarskim radioamaterjem in jih drago prodala komercialnim uporabnikom? Verjetno pa je tudi ta opcija v strategiji ZRS za uničenje radioamaterstva na slovenskem.
Predsednik ZRS je v uvodniku prve letošnje številke CQ ZRS v petem odstavku zapisal,
navajam:
Radioamaterstvo je hobi, ki ima vedno svetle trenutke. Večina radioklubov se v zadnjem desetletju izrazito srečuje s problemom upadanja članstva, kar je večinoma samo proces odhoda posameznikov, ki niso bili nikoli radioamaterji zaradi hobija.
Konec navedka.
Za predsednika ZRS je torej upadanje članstva svetel trenutek? Seveda, vse v skladu z načrtom za uničenje radioamaterstva na slovenskem!
Vsem pa je poznano, da operaterji izstopajo iz ZRS in ne toliko iz klubov.
In jaz, ki sem si drznil izstopiti, nisem bil radioamater zaradi hobija? To seveda pomeni, da sploh nisem bil radioamater niti to nisem sedaj. Ta odstavek samo še enkrat potrjuje trditev, da si ZRS že nekaj let z vnašanjem razdora in ločevanja na naše in tiste druge, z vsemi silami in sredstvi prizadeva uničiti radioamaterstvo na slovenskem. Če nisem nikoli bil radioamater zaradi hobija, niti to nisem sedaj, zakaj si tako zagrizeno prizadevajo prepričati Državo, naj mi zaukaže plačevanje članarine ZRS-ju? Tudi to je zagotovilo, da bo zaradi tega nekaj članov zapustilo organizacijo. Je pa v tej definiciji tudi delček dobrega, saj tako ne bo nastal razdor med S5 radioamaterji, ampak med pravovernimi radioamaterji in tistimi, ki »niso bili nikoli radioamaterji zaradi hobija.«
Ko vidim, kako se je ZRS spravila nad Radioklub Jadran Koper in njegovo odgovorno osebo, mi je vse še bolj jasno. Pri tem se obnašajo slabše kot samopašni politkomisarji iz temačnega obdobja zgodovine.
Kakšni ljudje so ti, ki lahko obtožijo in obsodijo nekoga, ne da bi mu dali možnost zagovora? Ali nimajo toliko jajc, da bi se mu upali pogledati v oči, ko mu berejo obsodbo? In vse to se dogaja v organizaciji, ki je prostovoljna, v osnovah naj bi delovala po humanih načelih?! In potem, ko bi po pritožbi le morali uvideti, da niso ravnali prav (mislim na procesne zadeve) in se kot dobri gospodarji in pametni ljudje obsojencu opravičiti in morda tako zmanjšati stroške pravdanja, trmasto vztrajajo pri svojem. Stroške bodo seveda tako ali tako poravnali plačniki kotizacije.
Če trdijo, da je vse v skladu s statutom, kakšen pa je ta statut, ki omogoča obsodbo nekoga, ki mu ni dana niti možnost in pravica do seznanitve z obtožbami in zagovora? Kako se je lahko zgodilo, da so ga upravni organi sploh odobrili? Ali pa mogoče le ni vse tako v skladu z njim?
Navajam:
Sklep štev. 3 iz zapisnika 36. konference ZRS
Predlog sprememb statuta ZRS ni bil sprejet.
Konec navedka.
Tudi neumno in trmasto vztrajanje pri zastarelem načinu organiziranosti iz prejšnjega tisočletja je del strategije za odganjanje vseh, ki znajo in hočejo kaj spremeniti na bolje. Ob vsem tem pa sebe imenujejo »krovna organizacija« in trdijo, da » ZRS opravlja vse aktivnosti za dobro vseh Slovenskih radioamaterjev«!
V ZRS so seveda prepričani, da smo nečlani popolnoma nesposobni in, da nismo sposobni APEK-u in drugim državnim organom posredovati svojih stališč in argumentov. Natančno to bom tudi naredil. V nasprotju z ZRS pa bom uporabil moč dejstev in argumentov. ZRS me bo seveda spet obdolžila vnašanja razdorov med S5 radioamaterje. Vendar sem se na tako obnašanje in ravnanje skozi leta že navadil. Če jim bo že uspelo uničiti organizirano delovanje S5 radioamaterjev, pa bomo posamezniki še naprej aktivni in delovni na vseh področjih radioamaterstva. Še veliko let, upam, če mi bo le zdravje služilo. Predvsem pa bom v bodoče veliko bolj pozorno spremljal delovanje ZRS, da se bom lahko pravočasno in efektivno zaščitil pred njenim »opravljanjem vseh aktivnosti za dobro vseh Slovenskih radioamaterjev«. Verjamem tudi, da bo še veliko drugih licenciranih radioamaterjev podobno ravnalo.
LP Janez, S57J