Oprema

Moderatorji: S57D, S58R

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a s55z » 23 Dec 2008, 19:38

Zdravo Jure...

Kar nekaj hamov je izjavilo, da si prav ti razložil, da je dovoljeno pripeljati se na hrib!? Meni itak nikoli ni bilo jasno, koliko je potrebno prepešačiti: najmanj tistih 150m višinske razlike, več, manj, ...? Vsekakor pa je štos prav v tisti eni "konjski moči" brez pogona na druge vire moči...
VY 73 & GL, Dragan S55Z, EPC #0760
HAMtech - Toys for real CONTEST-ers and DX-ers
s55z
 
Prispevkov: 2455
Pridružen: 13 Jul 2003, 03:29
Kraj: Ljubljana - JN76HB

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a S57D » 23 Dec 2008, 19:58

Zadnji del poti je treba prepešačiti oziroma prevoziti s kolesom, nikjer ni govora, da je treba prepešačiti 150m višinske razlike! Prav tako ni točno določeno koliko je treba prepešačiti. Po lastnih izkušnjah lahko napišem, da se pešači od 10 minut do nekaj ur, odvisno od lokacije, ki jo obiščemo. Prav rado se zgodi, da je za nižji "dvotočkovni" hrib potrebno prepešačiti bistveno več, kot pa za višje hribe.

73, Miloš S57D
SWL: S5-RS-001 EX: S52DM, YT3DM, YU3TEU, YU3-RS-1088
Uporabniški avatar
S57D
Moderator
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: 01 Maj 2003, 16:09
Kraj: Ljubljana - JN76GC

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a S56ZDB » 23 Dec 2008, 20:01

Zdaj (zopet) pišem na pamet, ker pač pravil SOTA (še) ne poznam do podrobnosti, a če količkaj poznam človeško naravo (in radioamaterji smo ljudje) bo vendarle obveljalo, da kar ni izrecno prepovedano in je potem takem dovoljeno, s časom postane kot samoumevno.

To se pravi, da bo, ne glede na "lepe želje" pač čez čas obveljala delitev na SOTA operaterje, ki vlačijo s seboj le tisto kar sploh zmorejo nositi teh 150 metrov minimalne višinske razlike in tiste, ki se na to prejkoslej požvižgajo, ter v avtu pripeljejo na vrh tono opreme, ki je pridno razložijo iz avta, postavijo šotor ter delajo iz šotora (in ne iz avta) s 1 kW in več moči.

V bistvu en tak navadni "field day".

73

S56ZDB, Darko
S56ZDB
 
Prispevkov: 453
Pridružen: 18 Jun 2006, 23:23
Kraj: Ljubljana

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a S57D » 23 Dec 2008, 20:19

Vsem, ki jih SOTA zanima priporočam, da preberejo usmeritve za SOTA aktivatorje. Tam je razloženo vse. Tako ne bo nepotrebnega ugibanja in pisanja na pamet. Field day aktivnost lahko v marsičem odstopa od strogih SOTA pravil in omejitev, zato je v večini primerov ne moremo primerjati s SOTA aktivacijo.

73, Miloš S57D
SWL: S5-RS-001 EX: S52DM, YT3DM, YU3TEU, YU3-RS-1088
Uporabniški avatar
S57D
Moderator
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: 01 Maj 2003, 16:09
Kraj: Ljubljana - JN76GC

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a s52o » 23 Dec 2008, 20:25

Ne vem, zakaj bi delali z kilovati , če pa tudi z 5W delamo zveze, ki jih nekateri samo sanjajo.... :lol:
Šotor je pa dovoljen, seveda če ga z sabo prineseš na hrbtu. :D

Razlika, ki jo omenjaš pa je le ta ali boš z sabo vzel vokič in delal samo UKV ali pa boš z sabo vzel še
KV opremo in užival 1 uro ali več v pileapu. :P

Darko predlagam, da se čimprej spraviš na kak SOTA hrib in vse to poizkusiš.....


S57OPZ
s52o
 
Prispevkov: 406
Pridružen: 02 Sep 2004, 21:04
Kraj: Hotavlje JN76BC

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a S57XX » 23 Dec 2008, 20:43

S56ZDB napisal/-a: ... To se pravi, da bo, ne glede na "lepe želje" pač čez čas obveljala delitev na SOTA operaterje, ki vlačijo s seboj le tisto kar sploh zmorejo nositi teh 150 metrov minimalne višinske razlike in tiste, ki se na to prejkoslej požvižgajo, ter v avtu pripeljejo na vrh tono opreme, ki je pridno razložijo iz avta, postavijo šotor ter delajo iz šotora (in ne iz avta) s 1 kW in več moči ...


Tipično razmišljanje Slovencev. Nihče nebi prebral par strani osnovnih usmeritev za aktivatorje, kar bi mu vzelo par minut. Vsi pa začnejo razmišljati in se pogovarjati o tem, kako bi pravila izigrali.

Kar nekaj zanimivega branja je tu:

http://www.sota.org.uk/
http://www.sota.si/index.php?option=com ... &Itemid=74

Pa še kaj bi se našlo.
LP Jure
S57XX
 
Prispevkov: 676
Pridružen: 28 Feb 2002, 01:00
Kraj: Škofja Loka

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a S56ZDB » 23 Dec 2008, 22:06

Jure,

Da ne bo pomote, nekateri so mene prepričevali, da se ni prepovedano pripeljati do samega vrha. To je vse. Ostalo lahko pripišeš človeški domišljiji, ki je menda pri radioamaterjih ne manjka.

73

S56ZDB, Darko
S56ZDB
 
Prispevkov: 453
Pridružen: 18 Jun 2006, 23:23
Kraj: Ljubljana

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a S57GB » 23 Dec 2008, 22:43

:roll:
73 de Boštjan S57GB
antena je važna!
Uporabniški avatar
S57GB
 
Prispevkov: 271
Pridružen: 12 Mar 2006, 11:05
Kraj: LJ-Podgorica-JN76HC

Re: Oprema

OdgovorNapisal/-a s56zab » 24 Dec 2008, 21:38

Hojla!

Jure,

Da ne bo pomote, nekateri so mene prepričevali, da se ni prepovedano pripeljati do samega vrha. To je vse. Ostalo lahko pripišeš človeški domišljiji, ki je menda pri radioamaterjih ne manjka.

73

S56ZDB, Darko


Nič Te nismo prepričevali, samo povedal sem Ti, kaj sva se pogovarjala z Juretom ob pivu na Hribu (Žagarski vrh), po sejmu rabljene radioamaterske opreme ...


LPAndrej
p.s.
Tako je govoril Jure:
Na hrib se lahko pripelješ z motornim vozilom, iz motornega vozila ne smeš oddajati in tudi ne smeš uporabljati napajanja iz motornega vozila in anten, pritrjenih na motorno vozilo.
Hough!





Darko, kot je napisal Rado, ni poanta SOTA aktivnosti, da se na vrh pripelješ z avtom (ali kakršnim koli drugim prevoznim sredstvom, ki ni na "eno človeško moč").

Ugotovitev, ki si jo zapisal zgoraj, je točna. Prepovedano ni, vendar oddajati iz njega ne smeš. Prav tako ne velja, če oddajaš izven tega avta, postajo pa imaš priključeno na avtomobilski akumulator - razen, če ga odmontiraš iz avta.


A kot je bilo rečeno na samem začetku, ni štos v tem ...
Callbook ZRS
S56ZAB ANDREJ BRECELNIK VODNIKOVA CESTA 186 1000 LJUBLJANA SLOVENIJA
Ni član Zveze Radioamaterjev Slovenije.
s56zab
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 09 Jul 2004, 22:03

Prejšnja

Vrni se na Vprašanja in odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov