S50LEA

Radioamaterski forum
Danes je 25 Nov 2020, 08:50

Vsi časi so UTC + 1 ura




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 24 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008, 19:38 
Odsoten

Pridružen: 13 Jul 2003, 03:29
Prispevkov: 2423
Kraj: Ljubljana - JN76HB
Zdravo Jure...

Kar nekaj hamov je izjavilo, da si prav ti razložil, da je dovoljeno pripeljati se na hrib!? Meni itak nikoli ni bilo jasno, koliko je potrebno prepešačiti: najmanj tistih 150m višinske razlike, več, manj, ...? Vsekakor pa je štos prav v tisti eni "konjski moči" brez pogona na druge vire moči...

_________________
VY 73 & GL, Dragan S55Z, EPC #0760
HAMtech - Toys for real CONTEST-ers and DX-ers


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008, 19:58 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: 01 Maj 2003, 16:09
Prispevkov: 1193
Kraj: Ljubljana - JN76GC
Zadnji del poti je treba prepešačiti oziroma prevoziti s kolesom, nikjer ni govora, da je treba prepešačiti 150m višinske razlike! Prav tako ni točno določeno koliko je treba prepešačiti. Po lastnih izkušnjah lahko napišem, da se pešači od 10 minut do nekaj ur, odvisno od lokacije, ki jo obiščemo. Prav rado se zgodi, da je za nižji "dvotočkovni" hrib potrebno prepešačiti bistveno več, kot pa za višje hribe.

73, Miloš S57D

_________________
SWL: S5-RS-001 EX: S52DM, YT3DM, YU3TEU, YU3-RS-1088


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008, 20:01 
Odsoten

Pridružen: 18 Jun 2006, 23:23
Prispevkov: 452
Kraj: Ljubljana
Zdaj (zopet) pišem na pamet, ker pač pravil SOTA (še) ne poznam do podrobnosti, a če količkaj poznam človeško naravo (in radioamaterji smo ljudje) bo vendarle obveljalo, da kar ni izrecno prepovedano in je potem takem dovoljeno, s časom postane kot samoumevno.

To se pravi, da bo, ne glede na "lepe želje" pač čez čas obveljala delitev na SOTA operaterje, ki vlačijo s seboj le tisto kar sploh zmorejo nositi teh 150 metrov minimalne višinske razlike in tiste, ki se na to prejkoslej požvižgajo, ter v avtu pripeljejo na vrh tono opreme, ki je pridno razložijo iz avta, postavijo šotor ter delajo iz šotora (in ne iz avta) s 1 kW in več moči.

V bistvu en tak navadni "field day".

73

S56ZDB, Darko


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008, 20:19 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: 01 Maj 2003, 16:09
Prispevkov: 1193
Kraj: Ljubljana - JN76GC
Vsem, ki jih SOTA zanima priporočam, da preberejo usmeritve za SOTA aktivatorje. Tam je razloženo vse. Tako ne bo nepotrebnega ugibanja in pisanja na pamet. Field day aktivnost lahko v marsičem odstopa od strogih SOTA pravil in omejitev, zato je v večini primerov ne moremo primerjati s SOTA aktivacijo.

73, Miloš S57D

_________________
SWL: S5-RS-001 EX: S52DM, YT3DM, YU3TEU, YU3-RS-1088


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008, 20:25 
Odsoten

Pridružen: 02 Sep 2004, 21:04
Prispevkov: 385
Kraj: Hotavlje JN76BC
Ne vem, zakaj bi delali z kilovati , če pa tudi z 5W delamo zveze, ki jih nekateri samo sanjajo.... :lol:
Šotor je pa dovoljen, seveda če ga z sabo prineseš na hrbtu. :D

Razlika, ki jo omenjaš pa je le ta ali boš z sabo vzel vokič in delal samo UKV ali pa boš z sabo vzel še
KV opremo in užival 1 uro ali več v pileapu. :P

Darko predlagam, da se čimprej spraviš na kak SOTA hrib in vse to poizkusiš.....


S57OPZ


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008, 20:43 
Odsoten

Pridružen: 28 Feb 2002, 01:00
Prispevkov: 666
Kraj: Škofja Loka
S56ZDB napisal/-a:
... To se pravi, da bo, ne glede na "lepe želje" pač čez čas obveljala delitev na SOTA operaterje, ki vlačijo s seboj le tisto kar sploh zmorejo nositi teh 150 metrov minimalne višinske razlike in tiste, ki se na to prejkoslej požvižgajo, ter v avtu pripeljejo na vrh tono opreme, ki je pridno razložijo iz avta, postavijo šotor ter delajo iz šotora (in ne iz avta) s 1 kW in več moči ...


Tipično razmišljanje Slovencev. Nihče nebi prebral par strani osnovnih usmeritev za aktivatorje, kar bi mu vzelo par minut. Vsi pa začnejo razmišljati in se pogovarjati o tem, kako bi pravila izigrali.

Kar nekaj zanimivega branja je tu:

http://www.sota.org.uk/
http://www.sota.si/index.php?option=com ... &Itemid=74

Pa še kaj bi se našlo.

_________________
LP Jure


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008, 22:06 
Odsoten

Pridružen: 18 Jun 2006, 23:23
Prispevkov: 452
Kraj: Ljubljana
Jure,

Da ne bo pomote, nekateri so mene prepričevali, da se ni prepovedano pripeljati do samega vrha. To je vse. Ostalo lahko pripišeš človeški domišljiji, ki je menda pri radioamaterjih ne manjka.

73

S56ZDB, Darko


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008, 22:43 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 12 Mar 2006, 11:05
Prispevkov: 271
Kraj: LJ-Podgorica-JN76HC
:roll:

_________________
73 de Boštjan S57GB
antena je važna!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Oprema
OdgovorObjavljeno: 24 Dec 2008, 21:38 
Odsoten

Pridružen: 09 Jul 2004, 22:03
Prispevkov: 217
Hojla!

Citiram:
Jure,

Da ne bo pomote, nekateri so mene prepričevali, da se ni prepovedano pripeljati do samega vrha. To je vse. Ostalo lahko pripišeš človeški domišljiji, ki je menda pri radioamaterjih ne manjka.

73

S56ZDB, Darko


Nič Te nismo prepričevali, samo povedal sem Ti, kaj sva se pogovarjala z Juretom ob pivu na Hribu (Žagarski vrh), po sejmu rabljene radioamaterske opreme ...


LPAndrej
p.s.
Tako je govoril Jure:
Na hrib se lahko pripelješ z motornim vozilom, iz motornega vozila ne smeš oddajati in tudi ne smeš uporabljati napajanja iz motornega vozila in anten, pritrjenih na motorno vozilo.
Hough!





Citiram:
Darko, kot je napisal Rado, ni poanta SOTA aktivnosti, da se na vrh pripelješ z avtom (ali kakršnim koli drugim prevoznim sredstvom, ki ni na "eno človeško moč").

Ugotovitev, ki si jo zapisal zgoraj, je točna. Prepovedano ni, vendar oddajati iz njega ne smeš. Prav tako ne velja, če oddajaš izven tega avta, postajo pa imaš priključeno na avtomobilski akumulator - razen, če ga odmontiraš iz avta.


A kot je bilo rečeno na samem začetku, ni štos v tem ...

_________________
Callbook ZRS
S56ZAB ANDREJ BRECELNIK VODNIKOVA CESTA 186 1000 LJUBLJANA SLOVENIJA
Ni član Zveze Radioamaterjev Slovenije.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 24 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Vsi časi so UTC + 1 ura


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group