s57nbt napisal/-a:nihče?
Kaj si pa tako neučakan? Bi pač postavil vprašanje kje drugje.
Zadnji del si lahko razlaga vsak precej po svoje. Za ene je to zadnjih 10m, za druge 1km, za tretje 10km. Zadeva je povezana z drugimi določili, ki govorijo o prepovedi del iz motornega vozila, oziroma pritrditvi katerega koli dela opreme nanj.
Vse skupaj povezano predvsem s tem, da se aktiviranje omogoči tudi starejšim ali tistim, ki imajo zdravstvene težave in dejansko ne morejo opraviti daljših pohodov. Preprost primer. Na Svete Tri kralje se lahko normalno pripelješ, po urejeni asfaltirani cesti, parkiraš na urejenem parkirišču in znosiš opremo par deset metrov do klopce, ki jo aktivatorji običajno uporabljajo. Drugi se bo zapeljal pod vas in si malo pretegnil noge do vrha. Tretji se bo zapeljal do Goropek nad Žirmi in si privoščil malo daljši pohod. Četrti se bo od kdo ve kje pripeljal na kolesu. Vse v redu.
Če se pa išče opravičilo, da s kros motorjem ali danes tako popularnim štirikolsenikom, delal kraval po stezicah in gozdnih vlakah, je pa to čisto nekaj drugega - a tu že zapuščamo področje SOTA pravil in prihajamo v nasprotje z drugimi pravili. Primer še tu - Porezen, kjer sem bil v nedeljo. Nanj se da pripeljati s kros motorjem. Pustiš ga pri spomeniku, narediš deset korakov do vrha - po SOTA pravilih "o zadnjem delu vzpona" tudi to velja, a naletimo na nasprotje z zakonodajo, ki govori, kje se lahko kros motorji uporabljajo. Tole ni kar tako napisano! Do sedaj že par srečanj s štirikolesniki in njihovimi nesramnimi vozniki.