Napisal/-a S57D » 14 Feb 2017, 10:32
Do sedaj še nikoli nisem imel problemov, ko sem v ročni prtljagi prenašal SOTA opremo (Yaesu FT-817ND, ATU, LiPo akumulatorje, ...). LiPo akumulatorji morajo biti obvezno v kabinski prtljagi, zavarovani proti kratkemu stiku (kontakti prelepljeni z izolirnim trakom). Jaz jih imam vedno spakirane v podolgovato pločevinasto škatlo v torbici, ki preprečuje, da bi se škatla odprla. Vsak LiPo je v svoji ZIP vrečki, notri pa je tudi pena, ki preprečuje premikanje. V čekirani prtljagi LiPo akumulatorji niso dovoljeni! Do sedaj sem moral samo enkrat v Lizboni na rentgenu pokazati LiPo akumulatorje, saj je ženska pri pregledu glede na podolgovato obliko in štrleče priključne žice posumila, da imam v prtljagi kaj bolj eksplozivnega. Sem pa na SOTA forumu zasledil, da so v Dubaju glede tega zelo tečni in so imeli ljudje že probleme. Menda je problem vkrcati radijsko postajo.
73, Miloš S57D
SWL: S5-RS-001 EX: S52DM, YT3DM, YU3TEU, YU3-RS-1088