Stran 1 od 1

Radijska postaja na dopust v 9A - kaj z mejo?

OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2007, 19:20
Napisal/-a S51AG
Pozdravljeni,

na kratko - na dopust v 9A bo šel QRP KV ter spremljajoča šara. Kako prakticirate prenos preko meje: ali robo prijavite ali pa jo vzamete s sabo kot osebno prtljago, ki je ni potrebno prijavljati? Priporočam se za vaše izkušnje, pa tudi informacije o morebitnih kolobocijah.

Lp,

Tono, S51AG

OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2007, 20:56
Napisal/-a S52DK
Moje dosedanje izkušnje so pozitivne. Na meji carinikom povem, da imam s seboj radioamatersko postajo in da imam zanjo CEPT dovoljenje. Do sedaj ni nihče zahteval, da jo moram prijaviti oz. karkoli v zvezi carinskih postopkov.

Tudi letos bom QRV iz 9A, kjer bom poizkusil aktivirati kar čimveč IOCA referenc.

OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2007, 21:18
Napisal/-a S51AG
Zdravo Robi,

hvala za informacijo. V Istro bom vzel TS-130V in Cushcraftovo vertikalko za bande med 20 in 10 m, in upam da se slišimo.

Lp,

Tono, S51AG

Re: Radijska postaja na dopust v 9A - kaj z mejo?

OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2007, 21:24
Napisal/-a s57ad
S51AG napisal/-a:Pozdravljeni,

na kratko - na dopust v 9A bo šel QRP KV ter spremljajoča šara. Kako prakticirate prenos preko meje: ali robo prijavite ali pa jo vzamete s sabo kot osebno prtljago, ki je ni potrebno prijavljati? Priporočam se za vaše izkušnje, pa tudi informacije o morebitnih kolobocijah.

Lp,

Tono, S51AG


Kot je S52DK povedal, zadostuje cariniku povedati za postajo in omeniti CEPT licenco. Ko smo pred leti šli na xped na Krk (za IOTA contest) in smo s seboj vlačili zvrhan avto plus zvrhano prikolico opreme (dve postaji, dva ojačevalnika, agregat, hladilnik, tri računalnike, antene, antenske drogove, itd) smo vso opremo vpisali na ATA karnet, kar nas je na vsakem mejunem prehodu stalo pol ure birokratskih formalnosti in nekaj denarja... Za QRP in vertikalko ne bi smelo biti težav...

73 Mirko, S57AD

OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2007, 23:31
Napisal/-a s55z
No, do pred nekaj leti je bilo tako, da je bilo dovolj na čisto navaden list napisati naziv opreme in serijsko številko naprave in vse pokazati na meji cariniku. Nazadnje je svak peljal s sabo tudi nekaj modelarske opreme in 9A carinika je najbolj zanimal model RC-aviona, ker je bil menda tudi sam modelar :D. Kamere, notebook, postaje in ostale robe pa še pogledal ni.... Na list je le udaril štempiljko in isti list je moral na povratku pokazati, če ga je carinik zahteval. Plačat pa ni bilo treba nič...

Lahko bi tudi rekel, da nima nič za prijaviti, vendar bi imel lahko potem bistveno večje probleme, pa tudi stroške, če bi ga cariniki sami preiskali, ali pa bi na poti nazaj težili, da stvari tihotapi, ne glede na to, da ima CEPT (morda bi pomagal le uraden račun s serijsko številko na točno njegovo ime...).

Skratka list papirja te nič ne stane, bistveno pa zmanjša morebitne komplikacije... S tem se rešiš tudi uradnih papirjev (ATA KARNET), izgube časa in denarja. Namreč čim se sami lotijo kakršnih koli papirjev je izguba časa na meji 10-kratna, pa tudi stroški nastanejo, saj ne bodo zastonj pisali obrazcev :roll: .

Kako je to letos urejeno, pa ne vem.

Sicer pa Tono, lepo dopustovanje in dobre dx-e brez kakršnih koli komplikacij ti želim... :D

OdgovorObjavljeno: 16 Jul 2007, 07:24
Napisal/-a s52w
Živijo Tono!

V kolikor imaš račun oz. dokaz da je roba kupljena v EU ne rabiš prijavljati ničesar. Če nimaš, pa si na list izpiši serijsko številko RTX-a in na izstopu iz RS robo prijavi cariniku.
Za RH stran pa je vse to osebna prtljaga.
Ali si predstavljate gužvo na meji, če bi Carina ( naša in RH ) komplicirala za vsako stvar, ki jo vlačimo na morje in je cenovno v rangu RTX-a. Na primer PC-ji, surfi…., da mesa, četudi za lastno uporabo v zelo majhnih količinah niti ne omenjam.
Prijeten dopust ti želim.

73 Damjan S52W

OdgovorObjavljeno: 16 Jul 2007, 09:31
Napisal/-a S59W
Kot je že Mirko napisal je najbolj nehvaležna zadeva ATA karnet. Na vsaki carini zaradi biroktarskih formalnosti izgubiš precej časa. Hrvaška je ena izmed redkih držav, ki za urejanje teh formalnosti zahteva plačilo "parkirnine", ne glede, da osebno vozilo ni parkirano v tranzitnem terminalu!

Sam sem pred dvemi leti za letni dopust na SV9 vozil s seboj IC-775dsp s pripadajočo kramo brez carinskih papirjev. Pri prehodu meje z: 9A, YU, Z3, SV, ZA, 4O, T9, 9A ni bilo nobenih problemov. Niti nisem carinikom razlagal kaj vozim s seboj.

CEPT Novice

OdgovorObjavljeno: 16 Jul 2007, 10:43
Napisal/-a s52p
Eno je fizični prenos eno pa veljavnost dovoljenja.
Gre za CEPT Novice - trenutno 18 izdanih v S5

Samo opozorilo, CEPT Novice na Hrvaškem še ni ratificiran zato ne velja.
CEPT velja normalno.
Veljavnost CEPT Novice je za Hrvaško obljubljena v jesenske delu. Več o tem, ko bo pri nas dokončno rešeno (Verjetno bomo reševali ža na ZRF v 9 mesecu).

V kolikor hočemo delati z CEPT Novice v Nemčiji rabimo posebno dovoljenje. Vloga preko DARC, prilagoditi se je potrebno veljavnim normam za CEPT Novice za posamezno državo. Te podatke bomo objavili, ko jih vse zberemo.

V kolikor bo potrebno pomagati pri posameznem primeru, se obrnite na sekretarja, če ne bo šlo tudi sam rad pomagam.

Več o tem kakor hitro bo mogoče, ker so dopusti že tu.

Lep pozdrav
S52P, Goran