Napisal/-a S59W » 13 Maj 2005, 07:38
Jaz sem tudi že večkrat vlekel kupe opreme v 9A, HA, OE in I. Načeloma ni problemov na meji. Tako kot Adi sem si sprintal spisek opreme v dvojniku. Edino kar pa NISEM napisal na ta papir je bilo "radioamaterska postaja", kar sem zamenjal za "TRX". Serijskih cifer tudi nisem dajal zraven. Vrstni red je bil tudi npr.: najprej Notebook, potem DigiFoto, ... Tako ne pade v oči. Zakaj vsa ta telovadba: namreč 9A cariniki znajo včasih težiti do nezavesti. Ko sem se pred časom udeleževal Iota contesta s Krka kot 9A0R so bili v ekipi tudi Austrijci. Ti so ne glede na ATA karnet imeli vsako leto enormne težave pri vnosu opreme v 9A. Celo tehtali so avtomobile z opremo. Da ne omenjam, da so za prehod meje redno izgubili več kot 2 uri. Enkrat se je celo zgodilo, da je en avto moral v 9A čez drugi mejni prehod.
Mene pa zanima ista zadeva samo v smeri YU, Z3, SV, ZA, T9. Namreč poleti nameravam z avtom preko Yuge na Kreto-SV9 in nazaj preko Albanije in Jadranske obale do Reke. Če kdo ve kako se tam s to robo streže ali pa kakšnega poznanega, ki bi o tem vedel kaj več, je vsak odgovor zelo zaželjen. Lani sem slišal le od predsednika YU1 zveze, da ni priporočljivo prijaviti radijsko postajo v YU, ker tam še vedno poznajo špijone, hi. Bojda sledi automatična zaplemba TRX-a.
LP, Tomaž/S59W