Uporaba amaterske radijske postaje v 9A

O radioamaterstvu v S5 in po svetu

Moderatorji: S57D, s55o

OdgovorNapisal/-a S56WZM » 26 Maj 2005, 12:35

Pred dobrim letom se potoval v YU (sicer z vlakom) in ko je carinik vstopil, sem lepo prijavil prenosnik in UKW postajo. Na zadnjo stran potnega lista mi je napisal model in serijsko številko, to je bilo pa tudi vse.

LP
S56WZM
 
Prispevkov: 89
Pridružen: 20 Dec 2001, 01:00
Kraj: Trbovlje CITY - JN76MD

OdgovorNapisal/-a S59W » 01 Jun 2005, 20:05

Se nekaj informacij od Vlada/Z35M za potovanje skozi Albanijo. On sicer uporablja diplomatski potni list, tako da ga nihče ne zaustavlja ampak ga lepo pozdravljajo in se mu nasmihajo, hi. Omeni mi je, da je najnevarnejše potovati po severu države, na jugu pa je v okolici Gjorkastra vas Lazarat, ki je kriminalno leglo. Priporoča potovanje podnevi. V kolikor pa imate kakšne nevšečnosti s policaji pa se lahko mirno izgovorite, da se vam mudi na ambasado. Bojda slednje pomaga (samo ne vem v katerem jeziku, hi). Seveda pa kakšen € kot zadnji adut tudi ne bo odveč. Dobro je imeti pri sebi tudi kakšno številko mobilnega telefona odgovorne osebe na pristojni ambasadi.

Sam bom poizkusil dobiti pisne regulative in priporocila pristojnih veleposlanistev za kritične države - potem bo menda lažje. Mogoče bi lahko še kaj pripisal S57AW, ki je tam že gostoval.
GL, Tomaž/S59W
S59W
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 13 Okt 2004, 14:44
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a S51AG » 02 Jun 2005, 20:21

Pozdravljeni še enkrat,

kakšna je pravilna oblika pozivnega znaka pri uporabi radijske postaje na hrvaškem? Ali je v redu 9A/S51AG?

Lp,

Tono
Anton GALUN, Ptuj
S51AG
Uporabniški avatar
S51AG
Moderator
 
Prispevkov: 610
Pridružen: 26 Dec 2003, 14:01
Kraj: Ptuj, JN76WK

OdgovorNapisal/-a s57ad » 02 Jun 2005, 20:34

S51AG napisal/-a:Pozdravljeni še enkrat,

kakšna je pravilna oblika pozivnega znaka pri uporabi radijske postaje na hrvaškem? Ali je v redu 9A/S51AG?

Lp,

Tono


Po CEPT pravilih moraš uporabljati še /P (9A/S51AG/P), vendar ne vem, kdo bi to kontroliral. Cariniki in policaji že ne, hamom je pa vseeno za tisti /P, :-D
Uporabniški avatar
s57ad
 
Prispevkov: 415
Pridružen: 17 Apr 2004, 17:40

OdgovorNapisal/-a S50DX » 02 Jun 2005, 21:28

OK... Ko že ravno debatiramo uporabo v 9A.

Kaj pa uporaba postaje na barki /MM?

Ali je potrebno dati spredaj državo, v katerih teritorialnih vodah si ali ne? :-?
Malo čudno se mi sliši 9A/S50DX/MM ali pa I/S50DX/MM.

LP
A. :roll:
73's de Alex / JN76LN \ Prevalje
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PODXS 070 # 173 - EPC # 0066
Uporabniški avatar
S50DX
 
Prispevkov: 464
Pridružen: 23 Apr 2003, 13:46
Kraj: Prevalje

OdgovorNapisal/-a S59W » 04 Jun 2005, 08:16

Navada je taka, da uporabljaš svoj klicni znak /MM. Do danes še nisem slišal nekoga ki bi uporabljal še znak države kjer pluje.

Za Hrvaško pa je zadosti 9A/xxxxx. Tisti /P je samo odvečni balast. Takšen klicni znak sem uporabljal pred leti samo prvih par minut klofanja iz 9A, ker pa so imeli italjanski UKV-jasi prehude probleme, sem ga takoj skrajšal.
GL, Tomaž/S59W
S59W
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 13 Okt 2004, 14:44
Kraj: Ljubljana

Viza za Rusijo

OdgovorNapisal/-a S54Z » 12 Jun 2005, 09:06

Pozdravljeni!

Jaz nazaj iz Rusije. Viza je še potrebna, večkratni pregled (beri otipavanje) na letališčih tudi. Videl sem precej ham anten, predvsem KV in to vse full size in celo en OGROMEN 4 el. quad verjetno za 80m, kakšnih HAM stikov v živo mi ni uspelo vzpostavit, sem pa zvedel da je v St. Peterburgu trgovina z rabljeno vojaško komunikacijsko opremo, poleg tepa pa imajo na zalogi še elektronke Svetlana. Več o tem drugič, ko trgovino obiščem. Kar se tiče prenosa materialnih stvari se mi je zgodilo tako, da sem iz dežele manj odnesel kot prinesel, ker mi je izginil nahrbtnik z bogato vsebino iz varovane garderobe svetovno znanega muzeja Ermitraž. Kljub vsemu obisk Rusije toplo priporočam.

73 de Bojan, S51UN
S54Z
 
Prispevkov: 131
Pridružen: 01 Sep 2004, 21:03

OdgovorNapisal/-a s55m » 12 Jun 2005, 11:23

Po CEPT pravilih je XX/S50ZRS/p (skozi p) obvezen, zato ga je tudi obvezno uporabljati.
Nikakršnih večjih težav ni bilo ne z IK7/S57C/p niti z OM/S57C/p .
Kar je predpisano je predpisano in nikakor ne more biti plod lastne volje.
Če pa želite delati brez /p zaprosite pristojno tuje ministrstvo za radijsko dovoljenje in takrat bo možno delati tudi brez p.
Tako sem storil za žal sedaj že pokojnega prijatelja OM3TA, da je lahko v AA tekmovanju izpustil /p - enostavno zahteval dovoljenje za znano lokacijo in delal z dovoljenjem in ne z cept-om. Tako je lahko uporabljal S5/OM3TA .

Če bi bilo vse prepuščeno lastni domišljiji bi lahko izpustili na Hrvaškem tudi 9A in delali kar pod lastnim znakom, kar recimo protizakonito počnejo nekateri z 9A znaki v BiH.
s55m
 
Prispevkov: 1579
Pridružen: 05 Feb 2004, 09:05
Kraj: KN12OR

OdgovorNapisal/-a S53PJ » 18 Jun 2005, 08:55

S59W napisal/-a:Mene pa zanima ista zadeva samo v smeri YU, Z3, SV, ZA, T9. Namreč poleti nameravam z avtom preko Yuge na Kreto-SV9 in nazaj preko Albanije in Jadranske obale do Reke. Če kdo ve kako se tam s to robo streže ali pa kakšnega poznanega, ki bi o tem vedel kaj več, je vsak odgovor zelo zaželjen. Lani sem slišal le od predsednika YU1 zveze, da ni priporočljivo prijaviti radijsko postajo v YU, ker tam še vedno poznajo špijone, hi. Bojda sledi automatična zaplemba TRX-a.

LP, Tomaž/S59W



Kako je pa kaj z unosom postaje v Bosno a kdo kaj ve? :roll:
73 de Jože
(051)302208
joze.pekolj@gmail.com
S53PJ
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 31 Maj 2002, 21:26
Kraj: Podgozd nad Ig-om JN75GW 535m NMV

OdgovorNapisal/-a S59W » 18 Jun 2005, 21:00

Dobil sem "neki" odgovor SV zveze. Ker smo v EU ni nobenih komplikacij. Lohka imaš na A5 formatu napisan kaj vse voziš ven iz S5 (poštemplano od S5 carinikov) pa je OK. Če pa imaš preveč denarja in časa, pa si omisli Ata Karnet. Lahko se ti tudi zgodi, da bodo neki cariniki s smislom za humor stehtali auto. Bog ne daj, da je masa prevelika (to sem doživel, ko je hotel OE1WWA pripeljat HF Rig, Amp in PS v 9A). Od oka se je uštel za par kil, pa mu je vrli 9A carinik eno uro pel litane. Branko/YU1FW mi je pred nekaj dnevi rekel, da ni problema z istim pildkom ali AK potovati v ali skozi YU. V T9 bi bilo lahko podobno. Ko dobim odgovor še s strani njihove zveze, ga objavim. Meni ostaja neznanka le še ZA.

LP, Tomaž/S59W
GL, Tomaž/S59W
S59W
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 13 Okt 2004, 14:44
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a s57l » 20 Jun 2005, 17:26

pozdrav

sicer nimam izkusenj s prenosom radijske opreme, sem pa precej prevozil po t9, 9a in yu z enim bendom in precej glasbene opreme.
v 9a enostavno deluje ata carnet, pac ga postemplas. tudi samo seznam bojda deluje ok.
v yu ata carnet ne velja! nimajo podpisane pogodbe in zadeva za njih sploh ne obstaja. tako da se je najbolje naslikat tam s seznamom, ponavadi ti kar s kemicnim svincnikom v potni list napisejo vrednost robe ki jo vozis cez in ozigosajo in to je to. seveda najdejo nacin da ti kak evro spulijo (parkirnine in podobno), nikakor pa ne poskusajte brez veljavne zelene karte, saj pravijo da je obvezna in ti jo lepo prodajo po precejsnji ceni kar na meji...
v t9 pa so se zadeve pred kratkim spremenile. vcasih je delal ata carnet, trenutno (2 meseca nazaj) pa ne deluje, saj so nekaj spreminjali zakone in bla bla in zdej pac niso podpisniki. tako da tam nikakor kazat ata carneta, tud ce ga mate, ampak samo spisek stvari. dajo vam en papir, ki ga morate pri izstopu vrnit. lahko se zgodi da vam tezijo da je treba delat cel carinski postopek (spedicijo) ce mate precej stvari, ampak to ni res! ne velja za stvari ki so namenjene osebni uporabi, torej orodje, postaje, instrumenti in podobno. radijska oprema torej gre s spiskom in enim njihovim papirjem. da so se to spomnili smo porabili 3 ure, precej zivcev in obiskov po raznih pisarnah na meji, kljub temu da smo meli enega domacina s seboj...

pa srecno na poti in cim manj zapletov!

S57L JaNe
s57l
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 16 Dec 2004, 18:06

Prejšnja

Vrni se na Radioamaterstvo

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov