Če pripomnim moje videnje problema, so to ležaji. So različni, za obrat levo nazaj desno v dolgem času, se morda ni vredno sekirati in razmišljati. So odpadni čisto dovolj.
Naprimer zgornji je prizmatični, kjer teža nasede z ustrezno mehansko rešitvijo nanj. Spodaj je krogljičen, ki je samo vodilo za horizontalne obremenitve, sledi prstan, da cev ne skače gor dol, nato elastična povezava z rotorjem. Bi raje imel spodaj in zgoraj krogličnega na dnu pa tlačnega, torej da vsa teža pritiska nanj. Prenos na rotor z zobatim jermenom in napenjalcem na vzmeti.
Tako bi jaz to napravil! Glede na pretekolst.....in kako vidim fiziko. Sukalo se bo, ker pri teh premerih ležajev in hitrosti , so vse karakteristike UFB.
73! Dubi
Vsemu navkljub je morda potrebno razmisliti, kako se bo izvedlo zaustavljanje, glede na velike ročice. Se pravi, da bodo konji imeli težave.
