s56izw napisal/-a:po temeljitem premisleku sem ugotovil , da le vse ni tako enostavno saj sam rele še ne reši , kar nekaj vprašanj.....
-kako dodaten kabel v tem primeru od , antene avtoradia deluje ma swr?
-kako in kje priklopiti skupaj ta dva kabla saj ima tudi avto radio svojo specifično upornost , ki pa verjetno ni 50ohm?
-kako tistih 50w deluje na vhod v avto radio , četudi je ta ugasnjen?( verjetno porazno)
bolje vse skupaj pozabiti , kot pa kuriti čeprav zima še kar pritiska!
V svojem vprašanju si omenil vrtanje luknje v streho, tako da smo menili, da boš namestil anteno z dobrim SWR za amaterske obsege, ki jih želiš uporabljati. Jasno, da mora biti kabel od antene do releja in naprej proti postaji prilagojen na oboje, to je običajno 50Ohm. Avtoradio vhod naj te ne skrbi, ker je večina avtoradio slabo prilagojenih, večino se da bolj ali manj izvleči ali položiti proti strehi. Radioamaterju je jasno, kaj to pomeni za SWR antene, še bolj je to očitno, kadar za sprejemm radiodifuzije uporabiš anteno za amaterske obsege. Vhod v avtoradio ima nazivno impedanco 75 Ohm, mirno lahko uporabiš kabel s karakteristično impedanco (ne specifično upornostjo!) 50 Ohm tudi do avtoradia. To bo še vedno povzročilo dosti manjšo neprilagoditev od neprilagojenosti same avtoantene. Če želiš biti purist, navij 1:1,5 impedančni transformator za 88 - 108 MHz.
Dober antenski rele marsikaj reši, ker bo vhod avtoradia sklenil z maso, ko bo antena priklopljena na radijsko postajo.
Rešitev z relejem je ena od možnih, ne pa nujno najcenejša. Mi te v nič ne silimo, sam si spraševal po možnih rešitvah. Žal je pri večini stvari tako, da se brez muje niti čevelj ne obuje.
Lep pozdrav,
Sandi