Stran 1 od 1

Centralno zaklepanje pri avtomobilu

OdgovorObjavljeno: 16 Okt 2005, 17:22
Napisal/-a 73matej
Lep pozdrav!
Kot vedno imam tudi zdaj neko težavo. Rad bi jo rešil sam, pa ne zato da mi ne bi bilo trepa plačevati električarjev, ampak zato da tudi sam kdaj kej pogruntam.
Zanimam me, če ima kdo kašn načrt od cetralnega zaklepanje, kako delujejo motorčki in kontrolerček.

OdgovorObjavljeno: 16 Okt 2005, 17:26
Napisal/-a MatejStarman
Mogoče bi lahko uporabil rotator od antene? :wink:

OdgovorObjavljeno: 16 Okt 2005, 17:40
Napisal/-a S51AG
Za kateri avto iščeš načrt oz. kak sistem CZ iščeš dokumentacijo?

Pri najpreprostejših sistemih CZ za naknadno vgradnjo gre za navadne elektromotorje, ki jim modul obrača polariteto ter tako enkrat zaklenejo in drugič odklenejo. Dodatno so vgrajena še stikala za komando modula.

Pri sodobnih vozilih pa je zadeva dokaj kompleksna. VW ima na primer v vsakih vratih krmilno enoto, ki skrbi za vse komfortne funkcije. Tam s "probelampico" nimaš kaj delati , ampak rabiš tester lastne diagnoze.

Lp,

Tono

OdgovorObjavljeno: 16 Okt 2005, 17:57
Napisal/-a 73matej
Centralno zaklepanje imam drugač od Alfe 33. motiral pa sem ga v Fabio. Zanima me samo na katerih kontaktih od kontolerja mora biti napetost. Imam namreč težavo, da mi na kontaktih od komad motorja, da da signal za odiranje vrat s ključem, stalno daje šibko napetost. ne vem če je to seveda vredu, zato bi rabu neko shemo celotnega centralnega zaklepanja da bi mal vse pomeru in ugotovil kje je stik. Mogoče je kriv kašen od motorjev, da ni popolnoma zaprt ali odprt. Za nekega avtoelektričarje je seveda to mačji kašel, samo zame je to eden novih izivov da sam pogruntam napako.